Adventurer’s Journey Pack
Forudbestil, og få genstandssæt, du kan bruge i spillet. Udnyt dem i det storslåede eventyr, du skal ud på. Adventurer’s Journey Pack indeholder: ・30.000 Reeve (spilvaluta) ・5x Expensive Medicines (gendanner 200 HP til én allieret) ・5x Revival Medicines (genopliver en allieret) ・3x Magical Breads (gendanner gradvist MP, mens du er i hule) ・2x Stale Blackbreads (giver 300 Almighty-skade på én fjende)