Adventurer’s Goldenfire Pack
Spark dit eventyr i gang med alle de redskaber og ressourcer, du har brug for til at udforske Etheria og blive en eventyrekspert på ingen tid. Du får eksklusivt udstyr, herunder guldflamme-ringen og -støvlerne, samt 1 måneds VIP-medlemskab. Du får også andre værdifulde ressourcer til at hjælpe dig på din færd. Eventyrerens guldflamme-pakke indeholder: 1 episk ring (guldflammering) 1 par episke støvler (guldflammestøvler) 1 måneds VIP-medlemskab 4.000 tilfældige brudstykker 7.500 mad 7.500 guld Bemærk: VIP-medlemskabet i denne pakke er et engangskøb som ikke forlænges. Længere tid til VIP-medlemskabet kan købes i spillet i butiksmenuen.