Advanceret pakke 2
Rekruttér den eksplosive, legendariske troppeenhed, Gorgotha, til dine rækker, og lås op for en mytisk kraftkugle, som vil hjælpe en troppeenhed efter dit valg med øjeblikkeligt at blive almægtig! Få alt dette og meget mere med Advanced Pack 2. Advanced Pack 2 Inkluderer: 1x Gorgotha 65 ædelstensnøgler 220.000 guld 10.000 sjæle 1x kraftkugle Denne pakke kan kun købes én gang per konto.