Additional Scenario & BGM Set 5 "Turning the Tables"
Bemærk: Dette indhold er en del af "SAMURAI WARRIORS 5 Season Pass". Pas på, at du ikke kommer til at købe noget to gange. Følgende ekstraindhold er inkluderet: Additional Scenario & BGM Set 5 "Turning the Tables" ■Scenario-oversigt Officererne, der gennemlevede den mest turbulente periode i historien, er forsamlet! Giv dem et forsøg mere for at opnå hæder på slagmarken! ■Sådan bruger man scenario I "Musou Mode", skal man vælge "March" - "DLC" fra My Castle. ■Sådan bruger man BGM Når du har ryddet scenario, kan du lytte til BGM fra "Vault" - "Music Theater", eller du kan angive BGM som kampmusik i "Preparing for Battle" ved at vælge "Settings" - "Change Music". Bemærk: Ekstra scenarios bliver til tilgængelige midtvejs i Nobunaga's Path Chapter 1.