Adam's Venture: Origins
Drag up på eventyr i Adam’s Venture: Origins. I stemningen fra de brølende 20'ere spiller du som eventyreren Adam Venture, når du drager på en rejse for at afsløre Edens hemmelighed Sammen med din makker Evelyn skal du udforske antikke ruiner og løse komplicerede opgaver for at finde mystiske steder. På din rejse mellem særlige steder trues du af den onde Clairvaux-organisation, hvis planer om at finde artefakter kan udløse kaos i hele verden.