Achtung! Cthulhu Tactics
Udfordr de frygtelige nazistyrker, og kæmp mod et udødeligt onde i Achtung! Cthulhu Tactics. Det er et turbaseret, taktisk strategispil, der finder sted i det prisvindende spil Achtung! Cthulhu-univers. Dit team af allierede krigere bliver ledet af Eric 'Badger' Harris, og I skal kæmpe bag fjendens linjer under 2. verdenskrig. I har ikke nok mænd, I har ikke nok våben, og I skal kæmpe mod en ondskab af mytiske proportioner. Slaget er kun lige begyndt. - INTENS TAKTISK KAMP: Led en gruppe allierede helte ind i intense og innovative turbaserede kampe. - MÆRKELIG VERDENSKRIG: Udforsk universet Lovecraft-møder-anden-verdenskrig i Achtung! Cthulhu som aldrig før med Mythos-inspirerede fjender og en historiedrevet kampagne, der er håndlavet af John Houlihan, og som passer fantastisk til denne pen- og papirrollespilshistorie. - LYS IMOD MØRKE: Mød ondskabsfulde Shoggoths og andre ubeskrivelige onder, og brug lysets oldgamle kraft for at redde menneskeheden. - KÆMP dig vej gennem hver mission, lige fra en snigende tilgang til vilde skydeangreb, for at bekæmpe fjenden og afsløre omfanget af det ondskab, de planlægger. - INNOVATIVE SPILSYSTEMER kører i baggrunden, så du kan udvikle din helt egen stil af taktisk gameplay og momentum i kamp. Men hvis du er vidne til for mange rædsler, så kan den psykologiske skade gøre dig sindssyg midt i kampen! - OPRET DIT TEAM: Figurer har unikke færdigheder, der kan låses op og gå op i niveau på forskellige måder, og våben kan modificeres for at give dig fordel i kamp. - FÆNGSLENDE HISTORIE: Achtung! Cthulhu er baseret på spil- og bogserien skabt af Modiphius Entertainment, og det er en utrolig fængslende fortælling, der virkelig vil få greb i dig.