Abyss: The Wraiths of Eden
Udforsk en glemt undervandsby i fascinerende Art Deco-stil. Det tidligere vidunder giver dig kuldegysninger med sine mange skjulte hemmeligheder og overnaturlige kræfter, der stadig lurer i alle kroge. Gør dig klar til at møde en ældgammel ondskab i Edens dyb. Hold vejret, og dyk ned i spillet for at opleve underverdenens vidundere på egen hånd.