A Winter’s Daydream
En dreng vender tilbage til sit hjem på landet efter at have tilbragt et halvt år i byen, for blot at finde det utænkelige – hans ældre bedstemor er blevet forvandlet til en sød ung pige! Støjende festligheder følger. Nitten år gamle Yuu kan ikke fordrage sin lillesøste, Otoko, og følelsen er gensidig. Der er gået næsten et år, siden Yuu sidst så hende efter at være sluppet væk fra sin trøstesløse hjemby for at studere i den travle by, men nu hvor det nye år nærmer sig, føler han sig forpligtet til at vende hjem til sin familie for at fejre det. Yuus fravær har desværre ikke mildnet hans lillesøster, og Otoko er lige så sur og tvær som nogensinde før. Yuu finder atmosfæren derhjemme ulidelig, så han beslutter at slippe væk endnu en gang – ikke til byen denne gang, men til sin bedstemors snedækkede, afsides landsby. Gensynet mellem barnebarn og bedstemor begynder helt normalt til at begynde med ...indtil måneklar nat, hvor parret ser en stjerne lave striber på tværs af himlen. Den følgende morgen går Yuu ind i køkkenet, stadig halvt i søvne, for at finde ... "Hvem er du? Hvad laver du i min bedstemors hus?" ... at hans bedstemor er blevet forvandlet til en sød ung pige! Hvad er årsagen til hans bedstemors drastiske forandring? Vil Yuu kunne genoprette hende til hendes oprindelige selv? Og hvorfor er hun så bedårende?!