A Pixel Story
I en verden skjult dybt inde i din computer er en usandsynlig helt ved at drage ud på et eventyr. Et spil med platforme og farer, magiske teleportationshatte og sarkastisk software, tyvagtige måger og maniske brugere. Det er ikke et eventyr ... det er A Pixel Story! A Pixel Story byder på en rejse gennem spilhistorien, der udfordrer både dine evner og dine lattermuskler fyldt med udfordrende platformsekvenser, djævelske fælder, snedige hovedbrud og en hylende morsom historie. Red systemet ... red verdenen!