A Memoir Blue
A Memoir Blue fra Cloisters Interactive er et interaktivt digt om en superstjerne-atlet og den altomsluttende kærlighed mellem mor og datter. En unik æstetik, der kombinerer håndtegnede illustrationer og 3D-grafik, bringer Miriams magiske, men realistiske rejse til live, mens hun dykker ned i sine minder. En række vignetter i spillet blander opofrelse og hjertesorg med sejr og stolthed, mens hun genfinder sit indre barn og uddyber den kærlighed, der er mellem hende og hendes mor.