A Knight's Quest
En actionfyldt oplevelse i episk skala. Spil som Rusty – den flinke, men klodsede eventyrer, som ved et uheld startede en kædereaktion, der kan ødelægge hele verden. Løs vilde puzzles og bekæmp onde fjender og gigantiske bosser fra platform til platform i en fantastisk, åben verden i dette overdådige bud på det klassiske action/eventyr-spil. Rusty begynder med bare sit gamle, trofaste sværd og et simpelt skjold, men snart kan han låse op for ’Spirit Powers’ – fantastiske evner til at transformere ikke bare ham selv, men også virkeligheden omkring ham. Lær at tøjle Ildens, Isens og Tidens kræfter og oplev de spektakulære effekter, når du bruger dem til at bekæmpe fjender eller løse puzzles.