A KING'S TALE: FINAL FANTASY XV
Spillet foregår fiktive 30 år før FINAL FANTASY XV, og du får retroindspireret grafik, som er centreret om et hurtigt kampsystem med indflydelse fra moderne gaming. Det dybdegående kampsystem mikser intense angreb, ødelæggende magi, mægtige hidkaldelser og unikke ledsagerangreb til en enestående spiloplevelse på tre meget forskellige steder i FINAL FANTASY XV-verdenen. Unge Noctis er rastløs før sengetid og beder sin far, Kong Regis, fortælle en historie fuldt af fantasi og eventyr i stedet for en af de samme gamle godnathistorier. Regis begynder med en almindelig dag, hvor freden blev forstyrret, da nogle monstre angreb den kongelige hovedstad, Insomnia. Unge Regis, med hjælp fra Weskham, begynder sit eventyr fra hovedstaden. Vennerne Cid og Clarus støder til, inden de krydser Duscae Stepperne på vej mod en mystisk hule, hvor fjenden holder til.