A Boy and His Blob
A Boy and His Blob vender triumferende tilbage! Som drengen skal du fodre Blob med vingummi og se ham transformere sig om til seje og nyttige objekter, så du kan løse gåder og undslippe farer. Med den robuste og følelsesdrevne historie, udfordrende gåder og visuelt imponerende grafiske stil markerer A Boy and His Blob genudgivelsen af denne kultklassiker fra 2009!