Support the Developers & Kraken Banner
Den legendariske Kraken er det farligste væsen i verdenen i Battle Brothers. Nu kan dit kompagni fremvise et banner og skjolde med billedet af dette berygtede væsen og skabe frygt i hjertet på dine fjender! Takket være den overvældende positive reaktion på 'Beasts & Exploration' DLC og manges udtrykte ønske om ligefrem at betale mere, end vi beder om, har vi besluttet også at tilbyde indholdet som særligt Supporter Content. Du modtager som tak et unikt banner til dit kompagni lejesoldater.