7.560 Signature Pack – Tom Clancy’s Rainbow Seks Siege
Få 7.560 R6 Credits, et eksklusivt signaturvåbenskin, Fronds of Silver, og syv dages Renown Booster for samme pris som en almindelig 7.560 R6 Credits Pack. Fås kun, så længe sæsonen varer, så skynd dig at slå til. R6 Credits er en spilvaluta, som du kan bruge i Tom Clancy's Rainbow Six Siege. De kan bruges på at købe spilgenstande, inklusive Premium Battle Pass, nye agenter og pyntegenstande såsom skins til våben og agenter og til at handle på markedspladsen.