5.100 guld (+ 1.400 i bonus)
I kamp er dit udstyr kun så godt, som du selv har gjort det til. Køb denne pakke og modtag 5.100 guld (+ 1.400 i bonus), som du kan bruge på premium kampvogne, erfarne kommandører, dage med premium konto, og mere til.