3on3 FreeStyle - Noah Character Pack
Noah, en dygtig og troværdig læge i løbet af dagen, men en charmerende festdame klædt i en lidenskabelig rød kjole om natten, er en selvsikker moderne dame. Hendes omgængelighed og vilje til at udfordre nye og hårde ting påvirker i høj grad hendes holdkammerater og fører dem til en sejr. Noah har især et valgbart færdighedssæt og kan ændre sin spillestil på tre forskellige måder. Hun kan være en robust angriber under kurven, en supporter, der giver et hurtigt pas eller en pålidelig midterskytte. Kom nu til at spille Noah med forskellige færdigheder! Pakken indeholder: - Karakter - Noah - Guldpakkebillet * 5 *Hvis du køber det, kan du ikke købe Noah Efficient Pack eller Noah Legendary Pack. *Hvis den er købt, kan pakken ikke refunderes, da den indeholder engangs/engangsartikler i spillet, der ikke kan hentes.