3on3 FreeStyle – Jessie Character Pack
Kunne det være... Jessie? Det er det bestemt! Rebeccas søster, Jessie, lyser op på banen. Hun er kendt for sine blændende færdigheder og enestående gameplay, og hun undlader aldrig at imponere. Med sin adrætte smidighed og kraftfulde evner er Jessie en kraft at regne med. Gå ikke glip af chancen for at se hendes ekstraordinære talent. Lyt med nu og forbered dig på at blive betaget af Jessies enestående præstation! Denne pakke inkluderer: - Karakter - Jessie - Guldkortbillet x5 *Hvis den er købt, kan pakken ikke refunderes, da den indeholder engangs-/engangsgenstande i spillet, som ikke kan hentes. *Ved køb går pakken til beskedboksen. *Hvis du ejer Character Pass, veksles Jessie til 50 point, når du åbner pakken.