3on3 FreeStyle - Camila Character Package
Camila, en dygtig og pålidelig læge om dagen, men en charmerende festdame klædt i en lidenskabelig rød kjole om natten, er en selvsikker moderne dame. Hendes omgængelighed og vilje til at udfordre nye og hårde ting påvirker i høj grad hendes holdkammerater og fører dem til en sejr. Camila har især et valgbart færdighedssæt og kan ændre sin spillestil på tre forskellige måder. Hun kan være en robust angriber under kurven, en tilhænger, der giver en hurtig aflevering eller en pålidelig midtskytte. Kom nu for at spille Camila har forskellige færdigheder! Pakken inkluderer: - Karakter - Camila - Billet til guldpakke * 5 * Hvis du køber det, kan du ikke købe Camila Effektiv pakke eller Camila legendariske pakke. * Hvis det købes, kan pakken ikke refunderes, da den indeholder engangsartikler / engangsartikler i spillet, som ikke kan hentes.