2.550 guld (+ 450 i bonus)
Når det handler om at forberede sig til kamp, er selve kampvognen kun begyndelsen. Køb denne pakke og modtag 2.550 guld (+ 450 i bonus), som du kan bruge på erfarne kommandører, særlige forbrugsvarer som forbedrede førstehjælpssæt, og mere til.