2016 Batman v Superman Batmobil-pakke
Kæmp mod Gotham Citys berygtede skurke med 2016 Batman v Superman Batmobil-pakke. Denne pakke inkluderer Batsuit og Batmobil fra den højt ventede film Batman v Superman: Dawn of Justice.