20 Year Celebration-pakke
Efter sin fars død må Lara slås med sin onkel om ejerskabet af Croft Manor. Lara skal udforske sit barndomshjem i den nye historie "Blood Ties" i kampen for sin arv og opklare et familiemysterie, der vil ændre hendes liv for evigt. I “Lara’s Nightmare” bliver Croft Manor løbet over ende de udødes horder, og Lara skal forsvare det, inden mareridtet overvælder hende! “Blood Ties” indeholder mere end en times ekstra historie til singleplayer-kampagnen samt fællesskabsudfordringer med kortmodifikationer, der gør det muligt for dig at dyste mod dine venners scorer i “Lara’s Nightmare”. Pakken indeholder også fem klassiske kostumer til Lara Croft, et kostume og et våben inspireret af Tomb Raider III samt den nye sværhedsgrad “Extreme Survivor” til spillets kampagne. Dette er den perfekte måde at fejre 20 år med den ikoniske Lara Croft – indeholder en times ny historie, en kampspiltype, der kan spilles igen, klassiske kostumer, et nyt kostume og våben og en ny sværhedsgrad.