17.000 guld (+ 8.000 i bonus)
Gør dig klar til enhver form for militær operation. Køb denne pakke og modtag 17.000 guld (+ 8.000 i bonus), som du kan bruge på premium kampvogne, erfarne kommandører, dage med premium konto, og mere til.