11-11 Memories Retold WarChild Charity DLC
11-11 Memories Retold WarChild Charity DLC fortæller historien om Jack og Eva, to børn der blev draget ind i 1. verdenskrig – en konflikt, meget større end dem. Deres historier er fortalte gennem breve, tegninger og fotografier fundet gennem spillet, og samlet i din journal. Børnenes breve er inspirerede af rigtige historier om konflikter fra børn, som er støttede af WarChild-fonden. Mens tiderne skifter, forbliver én ting den samme: Børns liv ødelægges af krig.