10th Anniversary Bundle
Køb det tidsbegrænsede 10th Anniversary Bundle, og få det særlige kæledyr Dragonlord Luther's Drakon, som passer sammen med den nye Dragon Lord Luther-troppe (ikke inkluderet). Du får også flere premium ressourcer til eventyrerer på alle niveauer, inklusiv nok Brændende Mærker til at åbne ti særlige Brændende Kister i PVP, ti Skinnende Nøgler til at låse op for mere lore om tropperne, og 100 VIP-point! Denne pakke indeholder: - Nyt kæledyr: Dragonlord Luther's Drakon - 10 Skinnende Nøgler - 100 Brændende Mærker - 100 VIP-Point Alt indhold fra denne DLC kan modtages via mail i spillet.