Pusť se do dobrodružství se 3 osobními předměty pro Galeba, Emem a Leyshu. Každý předmět poskytuje jeden bonus a jeden postih. Do začátku můžeš dostat i 3 krevní vaky z vladařčiny osobní zásoby… Využij je s rozmyslem.