Total War: WARHAMMER - Chaos Warriors
Přineste Starému světu zkázu jako Sigvald Velkolepý, Archaeon Navždy vyvolený či Kholek Sluncožrout. Vybudujte strašlivá vojska s poskvrnou Chaosu, složená z marodérů, elitních válečníků Chaosu v těžké zbroji, příšerných monster a s ničivým pekelným kanónem. Válečníci Chaosu hrají jako horda a nepotřebují obydlená sídla. Místo toho si vybudovanou infrastrukturu nosí s sebou na toulkách za ničením.