SYNDUALITY Echo of Ada - 5800 SYN COINS
Obsahuje 5800 mincí SYN COINS. Mince SYN COINS môžete vymeniť za rôzne kostýmy a položky v hernom obchodě SYNDUALITY Echo of Ada. *Platí limit jednoho nákupu na účet.