SWORD ART ONLINE Fractured Daydream - Wild Joker Dress
Další skin pro přizpůsobení použitelný pro vybrané postavy. Obsahuje: - Wild Joker Dress *Kostýmy a dekoracemi se dá vybavovat na kartě SKIN na obrazovce PŘIZPŮSOBIT, která se objeví po dokončení části Příběh > Kapitola 1 > Quest 1.