NARUTO TO BORUTO: SHINOBI STRIKER Secret Technique Amaterasu: Dual Layer
Umožňuje hráči aktivovat si v bitvě tajnou techniku Amaterasu: Dual Layer (Ranged Type). Bojujte bok po boku s Itachim a útočte pomocí Susano'o a Amaterasu! *Po stažení tohoto obsahu si ho můžete vyzvednout ve hře tak, že otevřete online lobby Hidden Leaf Village a vyberete Inn > Gift Box > Add-ons.