Looney Tunes: Wacky World of Sports - Yosemite Sam Pack
Zahrajte si za hombrého, kterého mají všichni rádi: za Yosemite Sama! Přidejte si do svého výběru nový tým Golden Outlaws! Nahoďte se do gala a vzhůru do akce. Třeba i domů přivezete ultimátní trofej! A nakonec doplňte svou sbírku o nové sportovní vybavení s motivy Divokého západu, včetně nového basketbalového míče, fotbalového míče, tenisové rakety a sady golfových holí. No namoutě kutě!