Gangs of Sherwood – Lionheart Skin Set
Vyrazte na tažení proti utiskovateli Anglie a hrdě při tom vystavujte na odiv barvy krále Richarda Lví srdce. Tento set obsahuje 4 exkluzivní oděvy, zbroj a vzhledy zbraní pro vaše herní hrdiny.