Balíček 15 000 žetonů virtuální měny ke hře WWE 2K24
Tento balíček virtuální měny obsahuje 15 000 žetonů, které lze použít ve sběratelské karetní hře MyFACTION v rámci hry WWE 2K24. Použijte virtuální měnu k nákupu balíčků karet na trhu s kartami Card Market a vytvořte si svou vysněnou frakci superhvězd a legend WWE!