SEGARolové
Příběh začínajícího detektiva a výjimečného vyvolávače démonů Raidou Kuzunohy XIV se vrací v remasterované podobě! Přivolejte si démony na pomoc s vyšetřováním nadpřirozených záhad i likvidací nepřátel. Jako speciální předobjednávkový bonus získáte kosmetický předmět v podobě brýlí Raidou Glasses. S těmito brýlemi, populárními v období Taišó, se jeho kouzelné schopnosti zvýší víc, než je vůbec možné zvládnout. *Předobjednávkový bonus bude poskytnut za nákupy uskutečněné do čtvrtka 19. června 2025 do 00:00 místního času. Pokořte případ století v téhle klasické hře od studia ATLUS, kterou si nesmíte nechat ujít. Toto studio stojí za remastery Shin Megami Tensei „Devil Summoner: Raidou Kuzunoha vs. The Soulless Army“ s přepracovaným vizuálním zpracováním, prvky zvkavlitňujícími herní zážitky, novým dabingem a přepracovaným systémem boje! Taišó 20, v hlavním městě – Na detektivní kancelář Narumi se obrátí mladá dědička s podivnou žádostí... aby ji zabila. Dívka je však bez dalšího vysvětlení unesena. Případu se ujímá začínající detektiv Raidou Kuzunoha XIV, který si přivydělává jako vyvolávač démonů pověřený ochranou hlavního města. Raidou pátrá po celém městě, což zahrnuje i vstup do Temné říše – nebezpečného pomezí mezi skutečným světem a podsvětím, kde se to hemží démony. Staňte se Raidou Kuzunohou a spolupracujte se svými spojenci – démony – na odhalení záhad, které vám brání v cestě. Z původního případu hledání nezvěstné osoby se brzy stane spiknutí, které otřese nejen hlavním městem, ale i celým národem. KLÍČOVÉ PRVKY Vylepšený, avšak věrný remaster: Klasické nadpřirozené akční RPG se vrací s vylepšeným vizuálním zpracováním, ozvučením i systémem boje pro moderní konzole, přičemž zůstává věrné stylu původní hry. Zbrusu nové uživatelské rozhraní, plnohodnotný dabing, rozšířené 3D prostředí a další prvky přilákají zkušené hráče i všechny nováčky na nostalgický a vzrušující herní zážitek. Nadpřirozené detektivní dobrodružství: Pusťte se do napínavého nadpřirozeného dobrodružství s plejádou charismatických postav. Odhalte pravdu o tajných dohodách v hlavním městě a připravte se na nečekané zvraty. Využijte sílu své mysli i svých démonů a nenechte kámen na kameni. Fantastická záhada z období Taišó: Vydejte se do historických ulic fantastického Tokia 30. let minulého století nebo se ponořte do strašidelné Temné říše, kde číhají démoni. Vzhledem k více než 120 démonům, které lze vyvolat, si můžete vybrat dokonalé spojence, kteří vám pomohou zabránit temnotě v pohlcení celého lidstva.