Esports Life Tycoon
VYTVOŘTE SI VLASTNÍ ESPORTOVNÍ TÝM Přizpůsobte si všechny prvky vaší profesionální čety: vytvořte si svůj štít, navrhněte vlastní exportovní vybavení, vytvořte svého avatara a své hráče od nuly... Vytvořte esportovní tým svých snů a vyšplhejte se až na vrchol mistrovství! OHROMTE TRH ZAPSÁNÍM TĚCH NEJLEPŠÍCH HVĚZD Nejlepší týmy potřebují nejlepší hráče a pokud se opravdu chcete stát nejlepším manažerem, budete potřebovat všechny hvězdy na své straně. Najměte si slibné hráče a přesvědčete aktuální mistry, aby se připojili k vašemu týmu. A pokud vás nějaký stahuje dolů… Postavte se těžké volbě jejich ponechání v četě nebo se s nimi rozlučte! Nikdo netvrdí, že stát se mistrem je snadné. VYCVIČTE SVÉ HRÁČE A POSTAREJTE SE O JEJICH POTŘEBY Superhvězdy nevznikají z ničeho: i nejtalentovanější hráči musí intenzivně pracovat na zlepšování svých schopností! Ovládněte mistry, pracujte na týmové chemii, analyzujte protivníky... A nevynechávejte snídani! Konec konců, ty nejlepší týmy jsou víc než jen pouhým součtem svých členů a týmová hra (a vhodný jídelníček) jsou tím, co dělí dobrý tým od opravdu skvělého. OD LOŽNIC K MILIONŮM… Vítězství v zápasech přitáhne více fanoušků, větší zisky a otevře nové možnosti! Vylepšete svůj herní klan šplháním v divizích a začněte žít jako superstar. Psychologové, trenéři, marketingoví manažeři… Všechny druhy profesionálů se k vám přidají na vaší cestě ke slávě! …A STAŇTE SE ESPORTOVNÍ LEGENDOU! Postavte se za výsledky svého tvrdého tréninku soutěžemi proti profesionálním esportovním týmům. Rozhodněte se, zda budete sledovat výplatu ze západu nebo povedete svoji četu náborem mistrů a budete provádět rozhodnutí ve skutečném čase během simulovaných esportovních zápasů. A když se postavíte nadšenému davu, který na vás čeká, nezapomeňte: úspěch patří vám hráčům, ale za prohry můžou trenéři.