SYNDUALITY Echo of Ada - 5800 SYN COINS
Innehåller 5800 SYN COINS. Byt in SYN COINS mot olika kostymer och föremål från SYNDUALITY Echo of Ada-butiken i spelet. *Begränsat till ett köp per konto.