Not For Broadcast: Bits of Your Life
Niegdyś rządził w studiu, a już wkrótce będzie rządził krajem. Przyszły premier Peter Clement bez wątpienia skradł serca narodu… ale kim on tak naprawdę jest? Witamy w kolejnym wydaniu programu „Bits of Your Life”! Ulubiony talk-show Kanału Pierwszego ma prostą formułę: przeprowadzamy szczere wywiady z rodziną i znajomymi Petera, pokazujemy fragmenty z jego przeszłości w roli charyzmatycznego prowadzącego i zadajemy mu proste, przyjemne pytania. Tylko… kto chce kolejny raz oglądać tę samą wyreżyserowaną papkę? Na pewno nie Ty – i na pewno nie widzowie! Przejmij stery i wywołaj chaos Wyrzuć scenariusz za okno, zapraszaj gości w pomylonej kolejności, doprowadź prowadzącego na skraj łez i zwiększ oglądalność do niebotycznych poziomów! Wybieraj atrakcyjne kąty kamery, wyciszaj niecenzuralne słowa, łącz się z wybranymi gośćmi schowanymi za kulisami i niezauważenie wplataj reklamy – rób wszystko, by nie pozwolić telewidzom oderwać oczu od ekranu. Wiele zakończeń, sekretów i ścieżek Korzystaj z notatnika, by śledzić zmiany w każdej rozgrywce, i wypatruj wskazówek zdradzających sekretne kombinacje kolejności gości. Zmieniając skład uczestników programu, możesz odblokować aż dziesięć zaskakujących zakończeń, które dostarczą ci zwodniczych (a częstokroć i żenujących) wskazówek do rozwiązania zagadki, jaką jest życie Petera.